Συμβουλές για έναν καλό ύπνο. | Ecosystema
Είμαστε μία οικογενειακή επιχείρηση από το 1987.Η αγάπη μας για τον χώρο των κατασκευών, η εμπιστοσύνη και η προτίμηση των πελατών όλα αυτά τα χρόνια είναι οι λόγοι που συνεχίζουμε και προσπαθούμε να εξελισσόμαστε όλο και περισσότερο. Χαρακτηριστικό μας, η υψηλή ποιότητα των προϊόντων και κατασκευών .
συμβουλές, καλό , ύπνο, στρώμα, καλό
55991
post-template-default,single,single-post,postid-55991,single-format-gallery,edgt-core-1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor (shared on wplocker.com)-ver-1.3, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

Συμβουλές για έναν καλό ύπνο.

 

better-sleep-choose-the-right-mattress-1-921

Ευεξία το βράδυ , ενέργεια την ημέρα.

  Ο ύπνος είναι μία ουσιαστική φάση της καθημερινής μας ζωής, μία στιγμή βαθύτατα σημαντική, που επιτρέπει κάθε μέρα την ανάκτηση της φυσικής και πνευματικής ενέργειας. Τα συστατικά για τη νυχτερινή ευεξία είναι απλά: ησυχία, καλή ποιότητα του αέρα, σκοτάδι , ελεγχόμενη θερμοκρασία και υγρασία. Σε αυτά προστίθεται η καταλληλότητα του στρώματος που συμβάλλει στη χαλάρωση των μυών και του νευρικού συστήματος και στην αποτελεσματική στήριξη της σπονδυλικής στήλης , αποφεύγοντας συσπάσεις που μακροπρόθεσμα μπορούν να επιφέρουν αυχενικούς ή οσφυϊκούς πόνους και να περιορίσουν την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου μας. Η συνολική χαλάρωση του σώματος και του πνεύματος είναι βασικό συστατικό ενός αναζωογονητικού ύπνου , προκαταρκτικός όρος για μια νέα ημέρα γεμάτη από ενέργεια. 

 

 

 

mattressespillow-supportpillow2

 

 

 

Συμβουλές για έναν καλό ύπνο.

  1. Τήρησε έναν τ%cf%83%cf%84%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1ακτικό ρυθμό στα  ωράρια και ακολούθησε το κάλεσμα του σώματός σου μόλις εκδηλωθεί κούραση.
  2.  Φρόντισε το δείπνο σου αποφεύγοντας βαριά και δύσπεπτα φαγητά και διεγερτικές ουσίες, όπως για παράδειγμα αλκοόλ και καφέ. Δοκίμασε ένα αφέψημα βοτάνων.
  3.  Αφιέρωσε λίγο χρόνο στη φυσική δραστηριότητα. Αρκεί ένας απλός περίπατος, για να βοηθήσει στην αποβολή των συσσωρευμένων εντάσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  4. Απέφυγε αρνητικές , αγχωτικές σκέψεις και δείξε σεβασμό στο υπνοδωμάτιο: δεν είναι ούτε καθιστικό , τραπεζαρία ούτε προέκταση του γραφείου.
  5. Επέλεξε το κατάλληλο στρώμα για σένα , αποφεύγοντας αυχενικούς ή οσφυϊκούς πόνους ,διευκολύνοντας  τη σωστή στάση του σώματος  και στηρίζοντας με κατάλληλο τρόπο τους μύες και τη σπονδυλική στήλη.

Στρώματα

Πηγή: Ennerev